3. til 7. oktober 2007



torsdag 30. august 2007

grytelapper med ku, fra gunn torild

GunnTorild Dons har sydd kua med hengepupper på et par grytekluter.



kreativ hobbyartist: gunn torild dons
størrelse: 8,5" sq/ 22 cm x 22 cm
materiale: boumullsstoffer, bomullsvatt, knapp
dato: 2007



"Mønstret er selvlaget, og grytelappene er sydd i bomullsstoffer og vattert med bommulsvatt.
Kua er applikert med symaskinen. Jeg har brukt snorfot for påsying av snor til stilk på blomster og hale. Blomstene har fått seg en knapp til midtparti."

"Selv har jeg drevet med quilting i ca 8 år. Jeg har alltid holdt på med ulike håndarbeidsteknikker fra jeg var lita jente. Startet opp med sommerutsalg av husflid i år på egen butikk på et gammelt handelssted i sommer. Der har jeg innredet egen systue mens jeg passer butikken."

2 kommentarer:

Anonym sa...

** klapper** så masse fint det begynner å tikke inn fra de til nå ca 51 deltagerne - det er helt utrolig. Dette blir noen spennende uker frem til auksjonstart 3. oktober.

Jeg gleder meg :-)

oktoberrosa sa...

Siw: ja, det er skikkelig gøy!