3. til 7. oktober 2007



torsdag 30. august 2007

lilla forede votter fra pia

Pia Elise Goul har strikket disse forede vottene.



kreativ hobbyartist: Pia Elise Goul
størrelse: damestørrelse
materiale: ull/ bomullsblanding, jerseyfor
dato: 25.august 2007

"Jeg har strikket damevotter, str M (omtrent). Jeg har brukt garn i
ull/bomullsblanding. Når det gjelder vaskeanvisning ville jeg vasket
vottene for hånd med Milo. Vottene er foret med bomullsjersey og vristen har
dobbelt, strikket for."



"Jeg er 25 år gammel og strikker og hekler for det meste. Sokker og
votter er det jeg lager mest av, -som regel lager jeg bruksting. Er
aktiv på Hobbyboden, og har min egen blogg om det jeg lager og litt av
hvert.
Jeg har så smått forsøkt meg på litt garnfarging, og har lagd lamper i
tre og pleksiglass som skoleoppgaver. Planene fremover er å bli
flinkere til å lese og følge mønstre, og å strikke større plagg som
kjole, genser osv."

Ingen kommentarer: