3. til 7. oktober 2007



torsdag 9. august 2007

oktoberrosablogger: mrs.darcy

Sommerens late sene frie dager går mot sin slutt, og her oppdateres min liste på bloglines og også det mye nye som kommer inn.

I dag vil jeg henvise dere til Mrs.Darcys blogg og dette innlegget:

"Alonger kan være så mangt"

"Jeg har heldigvis ingen i nær familie som har hatt brystkreft eller andre former for kreft, men jeg kjenner noen som kjenner noen... Og de gjør vi vel alle sammen? Derfor synes jeg det er viktig å bidra til at det kan forskes mer på årsak, sammenheng og vaksine/behandling. Ikke for kun å tenke på oss selv, men fordi det kan hjelpe våre døtre, mødre, nieser, venninner, kollegaer, naboer og andre dersom de skulle bli rammet."

Takk for ord i tider som denne, Mrs. Darcy!



Knappen deles ut til deg i dag.

~ Merete

Ingen kommentarer: