3. til 7. oktober 2007



lørdag 14. juli 2007

oktoberrosablogger: kiwa

I dag fikk jeg en mail der magnhild/ kiwa vil si at hun skriver i bloggen sin om hvorfor det er viktig for henne å ta del i prosjekter som OktoberRosa. Hun forteller om farens og søsterens kamp mot kreften og avslutter med å skrive:


(bildet er hentet fra Magnhilds blogg)

"Vi var ikke av de heldige som har familiemedlemmer som overlevde kreften, men det hindrer meg ikke i å ønske at andre skal overleve. Men jeg skal heller ikke nekte for at jeg har vært bitter til tider. Bitter mot alle de som overlever, alle solskinnshistoriene og alle tankene om at brystkreft ikke er farlig. Men samtidig så tenker jeg at ingen må få oppleve det vi har opplevd de siste årene. Det unner jeg ikke min verste fiende. Derfor deltar jeg i Oktoberrosa-07."
Takk, Magnhild.
(Her er oktoberrosablogger-knappen til deg.)

Ingen kommentarer: