3. til 7. oktober 2007



mandag 3. september 2007

halskjede med øredobber, fra vibeke

Vibeke Olsen Roos har laget dette settet med halskjede og øredobber.



kreativ hobbyartist: vibeke olsen roos
størrelse: kjedet er 41 cm
materialer: silverfoil og voksperler, sølvbelagte metalldeler
dato: april 2007



"Jeg er ei jente på 27 år som var lei av smykkene i butikkene, jeg fant sjelden noe jeg likte, det var alltid noe, det siste lille, som manglet..... En dag i 2005 viste ei venninne et perlesett hun hadde fått, og da var interessen min vekket... Jeg lager mest smykker til meg selv og i gaver til venner og familie, men i det siste har jeg begynt å få bestillinger også! :)

Det er en kjempeartig hobby, jeg kjøper alle deler ferdig (glassperler, søvdeler, låser osv), men designet på selve smykket, sammensetningen av perlene, kommer fra hodet mitt. ;)"

Ingen kommentarer: